Airsoft Malbork

Forum maniaków airoft w Malborku

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

#1 2011-11-03 18:19:33

 Czesio(Sylwek)

Command Sergeant Major

5372976
Skąd: Bągart
Zarejestrowany: 2010-08-24
Posty: 95
Repliki: Mk18 mod1/block2

Scenariusz na 13.11

Siema. Dali byście radę przybyć do nas na strzelankę w niedzielę za tydzień? Jutro dam scenariusz, bo właśnie chcemy pójść o krok dalej od siepanki. To jak, byli by jacyś chętni na przyjazd do Dzierzgonia?


Interwencja wojsk arykańskich jest już pewna. Mały konflikt na granicy z Kewikiem przerodził się w zaciętą wojnę o ropę. Aryka nie może zniszczyć silnej armii szejka rządzącego Kewikiem. Po nieudanej bitwie o platformy wiertnicze Aryka podejmuje decyzję, żeby przejąć szejka. Jego miejsce pobytu jest już znane, wywiad arykański pracuje od początku konfliktu by go wytropić. Przesiaduje teraz w górach w prowincji Ab-Ashal na północ od stolicy kraju.
Misja ta jednak nie będzie prosta, bo w górach są rozmieszczone wyrzutnie rakiet ziemia-powietrze, przez co utrudnione jest korzystanie z samolotów czy śmigłowców. Dlatego rząd arykański wysyła dwójkę snajperską by się zajęła wyrzutnią, która musi być zniszczona, by śmigłowiec mógł spokojnie wylądować.
Szejk jest ukryty w którejś z 4 rafinerii ropy naftowej, by go znaleźć żołnierze muszą przejąć rafinerie.

Strony konfliktu:
Arykanie- 6 osób w tym 2 snajperów
Bojownicy Szejka- reszta świata

Cele misji:
Arykanie:
-zniszczyć wyrzutnię rakiet, by śmigłowiec mógł bezproblemowo wylądować wraz z innymi żołnierzami
-przejąć 4 rafinerie naftowe
-schwytać szejka
-odczekać z szejkiem na śmigłowiec (10 minut)

Bojownicy Szejka:
-obronić wyrzutnię (przy wyrzutni mogą być TYLKO 2 osoby)
-obronić rafinerie
-w wyznaczonym miejscu bronić szejka przez 30 minut do przybycia śmigłowca szejka
-w razie gdy szejk zostanie schwytany odbić go z rąk arykanów

Respy dla jednej jak i drugiej strony:
100-150 metrów od terenu działań, gdzieś za górką, krzakiem odczekać 5 minut i powrót do gry.
Przy pierwszym celu osoby ze strony bojówki udają się do którejś z rafinerii. Po dojściu tam automatycznie wracają do gry 

Będą 4 rafinerie, można kolejno przejąć 2 każde (oby dwie muszą być obstawione) gdy pierwsza rafineria padnie ekipa która jej broniła cofa się na rafinerię numer 3, gdy 2 padnie ekipa która jej broniła cofa się do 4ki. Ostatnia rafineria jest broniona przez całą grupę szejka. Szejk uczestniczy w walce przez cały scenariusz, staje się szejkiem dopiero po zdobyciu ostatniej rafinerii przez Arykan.
Podczas obrony szejka, szejk może strzelać do momentu gdy się go nie postrzeli, wtedy jest jako ranny, leży w jednym miejscu. Szejka może uzdrowić jego lekarz (ktoś kto będzie miał torbę z krzyżem). Gdy Arykanie go przejmują szejk idzie z nimi do miejsca lądowania śmigłowca Arykan.

Resztę objaśnię na miejscu, postaram się o w miarę sensowne mapki 

Rozgrywkę chciałbym zakończyć ogniskiem

Zapraszam wszystkich.

Pozdrawiam

Ostatnio edytowany przez Czesio(Sylwek) (2011-11-04 18:09:13)

Offline

 

Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
SĂŁo Bento do SapucaĂ­ https://www.berlin-hotel.pl/