Forum maniaków airoft w Malborku
Ja obstawiam za czymś innym
CTF za dużo wywoływało kontrowerchy ostatnio.
Pewnie znów by się skończyło na spychaniu ogniowym; od flagi w kierunku drugiej flagi.
Jak znajdę ciekawy pomysł to się nim podzielę :] (pewnie jeszcze dziś)
Offline
Command Sergeant Major
Dzierzgoń:
-Czesiu
-Ala
-Czacha
-Dzynek
-Adi
-Osin
-P. Marek
Wszystkie osoby +16 lat, większość już się strzelała u Was.
Offline
Major
Scenariusz z jednej stzelanki na której byłem. Mozna nawet bunkry wykorzystać.
Śniegi odcięły duże połacie kraju od głównych ośrodków. Pogoda uniemożliwia lotnictwu patrolowanie terenu z powietrza. Dowództwo otrzymało niepotwierdzoną wiadomość o aktywności grup partyzanckich na teranie podgórskim w opuszczonej i zniszczonej jednostce wojskowej. Znajduje się tam stacja nadawcza i radarowa która w ciągu ostatniej doby znów zaczęła nadawać i przekazywać współrzędne większych budynków cywilnych co skutkowało zagrożeniem ludności cywilnej przez ostrzał artyleryjski wroga. Na skutek wspomnianych złych warunków atmosferycznych niemożliwe jest wysłanie sił powietrznych Postanowiono wysłać wojsko aby wyeliminować zagrożenie oraz przejąć stację jak i szyfry wroga.
Oddział żołnierzy przetransportowano w otaczające ją lasy. Tam dokonawszy ostatecznego przeglądu sprzętu, broni, zarzuciwszy plecaki na ramiona komandosi wyruszają w kierunku celu. Nie wiedzą o tym, że partyzanci rozpoczynają zimową akcję polegającą na silnym umocnieniu pozycji wokół jednostki oraz będą ją bronić do ostatniego partyzanta. Powrotu oraz alternatywy wycofania nie ma.
Offline
Major
to kupuje się taką replike żeby nie trzeba jej było odrazu robić
Offline
Command Sergeant Major
Markowe repliki potrzebują tuningu żeby "nadążyć" za chińczykami i ich FPSami
Offline
Major
Takie Tokyo Marui nie potrzebuje tuningu, bo tylko replike można zjechać przez to.
Offline
Strzelanka wstępnie na 10. miejsce zbiórki tam gdzie zawsze. Rozgrywka będzie jednak odbywać się na centrali.
Offline
Major
A ten scenariuszz, który ja podałem wam?
Offline
Tło Scenariusza pozostawiam dla kogoś bardziej kreatywnego. Niech ktoś wymyśli pochodzenie stron, przyczyny konfliktu i potencjalną zawartość skrzynek ;p.
1) CELE MISJI
a. DRUŻYNA ATAKUJĄCA:
a) Zlokalizować miejsce ukrycia skrzyni.
b) Zdobyć skrzynie poprzez odniesienie ją na własny punkt
respawn w określonym czasie.
c) Zlokalizować i zdobyć skrzynkę amunicyjną poprzez
odniesienie jej na punkt respawn (opcjonalnie, jeżeli
taki obiekt pojawi się w grze).
b. DRUŻYNA BRONIĄCA:
a) Ukryć skrzynie w pobliżu jednego z bunkrów.
b) Bronić skrzyni przez określony czas.
c) Ukryć skrzynkę amunicyjną w pobliżu jednego z bunkrów
innego niż ten, przy którym ukryta jest pierwsza
skrzynia) i bronić jej przez określony czas
opcjonalnie, jeżeli taki obiekt pojawi się w grze).
2) WYKONANIE
a. Gra będzie miała określony czas. Po zakończeniu rozgrywki
drużyna broniąca zostanie powiększona o kilka osób z
drużyny atakującej i stanie się drużyną atakującą w
drugiej rozgrywce.
b. Obrona i zdobycie dużej skrzyni, która jest podstawą
rozgrywki, punktowana jest na 2 punkty. Zdobycie i obrona
skrzynki amunicyjnej punktowana jest na 1 punkt.
c. Skrzynka amunicyjna jest celem opcjonalnym, wystąpi tylko
o ile uda się taką przynieść na rozgrywkę.
d. Drużyna broniąca będzie mniej liczna jeśli w grze będzie
tylko jeden cel.
3) POGODA
a. Temperatura 1° - 4° w cieniu, drobny deszcz, lekki
wietrzyk.
4) TEREN
a. Część lasów wokół bunkra „CENTARLA”.
b. Stare bunkry i umocnienia na mocno zalesionym terenie.
5) RESPAWN
a. Drużyna atakująca będzie miała RESPAWN przed lasem na
polu.
b. Respawn Drużyny broniącej będzie ustalony przed
rozpoczęciem rozgrywki.
c. Respawn następuje po dotknięciu flagi.
6) POZOSTAŁE ZASADY
a. Nie wchodzimy do bunkrów.
b. Trafienie w broń jest równoznaczne z trafieniem w gracza,
chyba, że gracz posiada dodatkową broń. W takim przypadku, broń
trafiona nie może być używana aż do ponownego respawnu.
7) LIMITY FPS
a. Na odległość do 10m możemy używać replik o mocy maks
350FPS.
b. Przy mocy wyższej niż 350 fps staramy się zachować
dystans minimum 10m.
Offline
Rok 2013...
Tereny... Biebrzańskiego Parku Narodowego...
Mimo przewidywań oświeconych, kończącego się kalendarza majów i wszelakich znaków na niebie i ziemi, w 2012 roku świat swego końca się nie doczekał. Przynajmniej fizycznie nikt tego jeszcze nie odczuł, ale faktem jest to, że przez ostatni rok dziwne rzeczy na globie Ziemskim się działy. Z racji ogólnoświatowego kryzysu, który ostatnimi czasy znacznie się pogłębił część państw które zajęte były tłamszeniem powstań i rewolucji wewnętrznych, zostało zgrabnie i szybko wchłoniętych przez te nieco bogatsze państwa ościenne sposobem znanego z II Wojny Światowej, "Blitzkrieg'u". I tak oto, Polska wchłonęła Czechy, a Niemcy Polskę i tak dalej, i tak dalej. Niczym na samym początku istnienia tego świata, powstał znany nam z pewnej mitologii Chaos.
Mam nadzieję, że dzięki temu małemu wstępowi, drodzy gracze airsoftowi, nie będzie was dziwić fakt, że dzisiejszego dnia w Biebrzańskim Parku Narodowym, odbijamy skrzynię z rąk terrorystów pochodzących z Czeczeni, w której znajduje się głowica atomowa wyprodukowana w Chińskiej fabryce znajdującej się w Afryce, a nasza jednostka specjalna "Specgromsas(...)" składa się z komandosów pochodzących z Ameryki, Wielkiej Brytanii, Polski, Rosji, Niemiec.... i wiele innych. Powodzenia! Uważajcie na bagna i (S)szuwarki!
Offline