Airsoft Malbork

Forum maniaków airoft w Malborku


#1 2009-10-21 06:31:21

Czyżo

First Lieutenant

8186372
Skąd: Malbork
Zarejestrowany: 2009-07-13
Posty: 126
Repliki: Brak, plany - żądełko!

Operacja "Poranna Zorza"

Przedstawiam wam scenariusz ogólny mojego pomysłu. Oczywiście on tylko przedstawia co i jak - tak naprawdę wszystko jest zawarte w scenariuszach szczegółowych (5 stron a4 xD), ale będzie zarezerwowane tylko dla organizatorów. Bo co to za scenariusz, bez nikomu nie znanych zwrotów akcji? Wy wszystkiego wiedzieć nie musicie :)


„Poranna Zorza” - scenariusz ogólny


Wprowadzenie:

Wybuchło kolejne powstanie na Czeczeni, wojska Rosyjskie starają się spacyfikować separatystyczne bojówki. Walki są już prowadzone od trzech tygodni, jednak wieść ostatnich dni wywołała poruszenie między rosyjskimi władzami. Wywiad wojsk rosyjskich odkrył, że pewna Czeczeńska szajka separatystów jest w posiadaniu planów konstrukcyjnych głowicy atomowej VRH-03541 oraz rakiety balistycznej pośredniego zasięgu MRBM-ZH2. Plany są prawdopodobnie przechowywane w byłej, opuszczonej bazie rosyjskiej na południowych terenach Czeczenii, w pobliżu granicy z Gruzją. Trzeba odbić z rąk powstańców plany głowicy i rakiety, zanim wieść rozniesie się w świat, że Rosji grozi wewnętrzna wojna atomowa... Dziś, o godzinie 9.00 czasu moskiewskiego specnaz zostanie spuszczony ze smyczy...

Zadania Specnazu:

- przeniknąć na teren zajęty przez separatystów
- odnaleźć bunkier w którym przechowywane są plany
- zdobyć odpowiednie plany!
- wycofać się do miejsca, w którym zostaną „zabrani przez helikopter”
- wykonywać rozkazy sztabu




Zadania bojówki separatystów:

- chronić bunkrów i planów konstrukcyjnych
- prowadzić patrole
- w razie kontaktu z wrogiem wezwać posiłki
- wykonywać rozkazy sztabu


Zasady gry:

            Dowódca Separatystów:

- jeśli zdarzy się, że zostanie wydany rozkaz przeniesienia planów konstrukcyjnych, może je przenosić tylko dowódca separatystów. Jeśli dowódca porusza się wraz ze swoim oddziałem i zostanie postrzelony – uważany jest wtedy za martwego. Specnaz zdobywa wtedy plany konstrukcyjne, zaś oddział eskortujący dowódcę separatystów – udaje się na wcześniej wyznaczony spawn point


          Trafienia:

- postrzelony gracz jest ranny. Ranny kładzie się na ziemię, oznacza czerwonym kawałkiem materiału i nie strzela przez 15 min. W tym czasie, może zostać opatrzony przez medyka (cała noga bądź ręka), bądź od razu udać się na wyznaczony spawn point. Jeśli ranny nie zostanie opatrzony przez medyka w ciągu 15 min, umiera i udaje się na spawn point.
- po dotarciu do spawn pointa, gracz po 5 minutach może wrócić do walki, chyba że zostanie ogłoszona „walka do ostatniej krwi”
- „walka do ostatniej krwi” - gdy zostanie ogłoszona przez dowództwo – każdy gracz gdy zostanie postrzelony zostaje uznany za martwego i nie ma możliwości respawnu


          Betonowa droga:

- W razie, gdy potyczka prowadzona jest w okolicy betonowej drogi, gdy zauważony zostanie cywilny pojazd bądź pieszy, przerwać rozgrywkę!
- Starać się nie prowadzić większych walk bezpośrednio na betonowej drodze. Osoba strzelająca do cywilów – zostanie wykluczona z rozgrywki!

           Podział stron:

- Ogólnie rzecz biorąc, bunkier nie będzie jeden, a specnaz jako jednostka specjalna musi zdobyć odpowiednie plany i ewakuować się – nie zaś zajmować teren, dlatego separatystów musi być więcej o liczbę jednej drużyny, niż specnazu. Liczba i podział drużyn, dość elastyczny – zależny od ilości osób

               Specnaz:

- Dowódca Specnazu
- Oddział Alfa – Dowódca od. + medyk + 3osoby
- W razie konieczności – Oddział Beta – Dowódca od. + medyk + 3osoby

               Bojówka separatystów

- Dowódca Separatystów (pilnuje planów)
- Inżynier (pilnuje planów)
- Oddział A-1 – Dowódca od. + medyk + 3osoby
- Oddział B-2 – Dowódca od. + medyk + 1osoba
- W razie konieczności -Oddział C-3 – Dowódca od. + medyk + 3osoby

Ostatnio edytowany przez Czyżo (2009-10-21 06:32:26)

Offline

 

#2 2009-10-23 11:28:51

Szuwar

Drill Instructor

8055175
Skąd: Malbork
Zarejestrowany: 2009-07-12
Posty: 284
Repliki: m14

Re: Operacja "Poranna Zorza"

Kilka pytań:

1. Jaki teren wyznaczasz na pole walki?
2. Gdzie są miejsca startu i respawny obu drużyn?
3. Jakie zadania musi wykonać dowódca Specnazu?


-What is the God Damned hold up Mister Sobel?!
-A fence, sir! We're, ah...god...A barbed wire fence, sir!
-Oh that dog just ain't gonna hunt! Now you cut that fence and get this God Damned platoon on th' move!

Offline

 

#3 2009-10-26 19:47:24

Czyżo

First Lieutenant

8186372
Skąd: Malbork
Zarejestrowany: 2009-07-13
Posty: 126
Repliki: Brak, plany - żądełko!

Re: Operacja "Poranna Zorza"

1. Teren to okolice WP, zawalonego i ostatniego bunkra, oraz spora część lasu po prawej stronie drogi (bardziej szczegółowe zagadnienia scenariusza)

2. Respawn separatystów będzie w wyznaczonym do tego celu bunkrze, bądź kawałek za nim (oznaczony flagą), zaś respawn i start specnazu w okolicy takiego młodego lasku, na  lewo od drogi.

3. Jak to jakie? Dowodzenie całym specnazem, dowodzenie podgrupami, cała logistyka w terenie jak, gdzie i kiedy. Nad nim jest tylko sztab XD

Offline

 

#4 2010-03-25 16:01:09

Szuwar

Drill Instructor

8055175
Skąd: Malbork
Zarejestrowany: 2009-07-12
Posty: 284
Repliki: m14

Re: Operacja "Poranna Zorza"

Dowódce Specnazu można wykreślić, uważam że taka osoba jest zbędna, wystarczy dowódca oddziału. Napisz jeszcze ile osób minimum potrzeba na rozegranie scenariusza i możemy zrobić


-What is the God Damned hold up Mister Sobel?!
-A fence, sir! We're, ah...god...A barbed wire fence, sir!
-Oh that dog just ain't gonna hunt! Now you cut that fence and get this God Damned platoon on th' move!

Offline

 

Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Doğanın Huzurunda Ferah ve Konforlu Bir Ev https://www.worldhotels-in.com