Airsoft Malbork

Forum maniaków airoft w Malborku


#1 2010-03-26 00:37:43

Czyżo

First Lieutenant

8186372
Skąd: Malbork
Zarejestrowany: 2009-07-13
Posty: 126
Repliki: Brak, plany - żądełko!

"Początki końca, rok 2012"

Rok 2012

Nad światem zapanowała wojna atomowa pomiędzy Rosją a państwami należącymi do Paktu Północnoatlantyckiego. Początkowy, konwencjonalny atak Rosji został odparty, podczas kontrataku siły NATO zdołały przebić się dość głęboko w tereny Rosji. W odwecie, Rosjanie wystrzelili rakiety balistyczne przenoszące głowice atomowe o niewielkiej mocy, doszczętnie niszcząc Londyn, Warszawę i Berlin. Rakiety lecące na Waszyngton zostały zestrzelone nad oceanem. Była to zaledwie akcja "nastraszenia" państw NATO. Obydwie strony konfliktu rozpoczęły działania dywersyjne przy pomocy swych najlepszych jednostek specjalnych.

Marca 2012 roku jednostka specjalna SAS miała wykonać zadanie odbicia rosyjskiej tajnej maszyny szyfrującej z bazy położonej w głębokiej Syberii. Akcja miała kluczowe znaczenie dla państw NATO, gdyż przechwycono wiele zaszyfrowanych rosyjskich przekazów, zawierających ważne strategicznie dane. Sama akcja odbicia powiodła się, jednak z ciężkimi stratami dla jednostki brytyjskiej. Na nieszczęście SASu, podczas powrotu z walizką, ich ciężki helikopter ratunkowy został uszkodzony przez migi na obrzeżach tajgi syberyjskiej. 40 km dalej znajduje się już teren zajęty przez NATO. Zaś na nieszczęście Rosji, SAS wylądował awaryjnie w pobliżu opuszczonej, rosyjskiej bazy zniszczonej przez liczne bombardowania. Zachowały się zaledwie dwa bunkry. SAS schronił się tam, czekając  na akcję ratunkową. Rosjanie napuścili na nich Specnaz, który akurat znajdował się w pobliżu tych terenów, przygotowując się do jakiegoś  innego zadania. Doszło do starcia dwóch, najsłynniejszych jednostek specjalnych.

Zadania SASu:

- ukryć walizkę w jednym z dwóch bunkrów
- chronić walizki
- prowadzić patrole uniemożliwiające rozpoznanie miejsca przebywania walizki
- czekać na akcję ratunkową (3h od rozpoczęcia rozgrywki. Obrona walizki przez 3h równa się z wygraną SASu)


Zadania Specnazu:

- rozpoznać miejsce przechowywania walizki
- odbić walizkę
- dostarczyć walizkę do punktu ewakuacyjnego, nim nadciągnie odsiecz wojsk NATO (3h od rozpoczęcia rozgrywki)
- wezwać helikopter ratunkowy i oddział helikopterów bojowych Mi-24 Hind (znaczy się, że jak już "przylecą", to SAS zostanie całkowicie zmieciony z powierzchni ziemi )
- bronić się 20 minut, nim przybędą helikoptery (po 20 minutach, koniec gry i zwycięstwo Specnazu)

Mechanika gry:

1. Odbijanie walizki:
- istnieje nieograniczona możliwość odbijania walizek dla każdej ze stron. SAS po zdobyciu walizki przez Specnaz może kontratakować, przecinać drogę ucieczki Specnazu, atakować w ich punkcie ewakuacyjnym itd. Specnaz oczywiście też może potem próbować ponownie odbić walizkę.
- gdy walizka jest w rękach SASu NA TERENIE OPUSZCZONEJ BAZY, to może ją przenosić tylko dowódca, zaś gdy walizka zostanie przez nich odbita ponownie z rąk Specnazu poza terenem bazy, do bunkru może transportować ją każdy komandos. Po dotarciu do bunkru, przechodzi ona ponownie w ręce dowódcy.
- SAS może zmieniać lokalizację walizki nieograniczoną ilość razy, z tym że walizka musi być schowana w którymś z bunkrów (A lub B) i oznaczona światłem chemicznym.
- za każdym razem, gdy Specnaz odbija walizkę, znajdującą w BUNKRZE, chroni ją bomba. Rozbrojenie bomby trwa 10 minut, Specnaz przez ten czas musi bronić bunkier w którym się znajduje.
- gdy Specnaz odbije walizkę od SASu poza bunkrem, bomby nie ma i mogą od razu przejść do punktu ewakuacyjnego.
- SAS po odbiciu walizki od Specazu, nie musi rozbrajać bomby, może od razu przejść z powrotem do bunkru.
- W bunkrze mogą przebywać tylko co najwyżej 2 osoby z SASu, reszta na patrolu

2. Warunki wygranej:

- SAS wygrywa, gdy po upływie 3h od rozpoczęcia rozgrywki walizka znajduje się w jednym z bunkrów.
- SAS również wygrywa, gdy po upływie 3h, walizka mimo że jest wykradziona, to nie dotarła do punktu ewakuacyjnego.
- Specnaz wygrywa, gdy dotransportuje walizkę do punktu ewakuacyjnego i tam utrzyma się przez 20min.
- Specnaz również wygrywa, gdy po upływie 3h, walizka znajduje się na punkcie ewakuacyjnym, nawet jeśli nie minęło jeszcze 20min.

3. Trafienia (system trafień, znany z imprez na Elblągu)

- Karty ran:

Na karcie ran może być napisane ZABITY lub RANNY. Są tylko te dwie opcje. Na początku każdy dostaje jedną kartę. Po trafieniu żołnierz albo dostaje nową kartę od medyka albo losuje nową na punkcie respawn (będą umieszczone w jakimś kartoniku, pudełku).Kart w sumie jest razem 100 sztuk.Gdy zabraknie kart w punktach respawnu, każde następne trafienie automatycznie uznawane jest jako ZABITY.
Gdy oberwiemy:
Można zostać rannym lub od razu zginąć. Otwieramy kartę ran i sprawdzamy.
Osoba, która została ranna wzywa medyka krzycząc MEDYK. Nie można się „opatrzyć”
samodzielnie. Jest 5 minut na dotarcie medyka. Jeśli medyk dotrze do rannego daje mu nową kartę ran + spędza przy nim pół minuty „opatrując” go. Nie używamy bandaży – symulujemy
opatrywanie, leczenie spędzając przy rannym podany czas. Jeśli medyk nie dotrze do rannego w ciągu 5 minut trafiony żołnierz ginie.
Osoba, która zginęła zakłada czerwoną chustę na głowę, czapkę – żeby była dobrze widoczna. Odlicza w myślach do 30-tu, wtedy wstaje i rusza w miejsce respawnu. Jeśli jest strzelanina to lepiej odczekać chwilę dłużej żeby nie przeszkadzać. Nie może nic mówić, idąc stara się omijać miejsca, w których znajdują inni żywi uczestnicy gry – jednym słowem – ma być jak najmniej kolizyjna niczym duch. Na respawnie gracz odczekuje 20min od pełnej godziny (00 20 40).


Rannego można dobić, z daleka strzałem, zaś z bliska słowem "dobijam cię!"


4. Ograniczenia amunicji:

- wszystkie typy magazynków ładujemy do pełna, jednak hi-capy, mogą strzelać co najwyżej krótkimi seriami (bez terminatorstwa)
- SAS może uzupełniać amunicję tylko w miejscu respawnu
- Specnaz może uzupełniać amunicję wszędzie

Struktura oddziałów

- SAS:

     - dowódca; 2 medyków; 2 - 4 komandosów

- Specnaz:
     
     - dowódca; medyk; 2 - 3 komandosi

Offline

 

#2 2010-03-26 08:39:27

Matwiej

Private First Class

Zarejestrowany: 2010-03-24
Posty: 17

Re: "Początki końca, rok 2012"

Wszystko gra, tylko nie jestem pewien co do liczebności stron. Specnaz powinien mieć przewagę jednak

Offline

 

#3 2010-03-26 10:26:42

Czyżo

First Lieutenant

8186372
Skąd: Malbork
Zarejestrowany: 2009-07-13
Posty: 126
Repliki: Brak, plany - żądełko!

Re: "Początki końca, rok 2012"

Tak by było, gdyby SAS miał jeden bunkier, i nie tyle co patrolował, ale wyłącznie bronił bunkra. Broniący mają patrolować, więc będą w ruchu a nie na okopanych pozycjach. Dopiero w razie kontaktu będą mogli przejść do obrony. Patrole mają nam utrudnić rozpoznanie, gdzie znajduje się walizka. Teren jest duży, ludzi mało, więc będą mieli co patrolować. Zadaniem Specnazu nie jest wykosić wszystkich, a przedostać się do odpowiedniego bunkru i odbić walizkę.

Będzie dopisane w scenariuszu, że w samym bunkrze, mogą znajdować się max2 osoby ze SASu, reszta na patrolu.

Offline

 

#4 2010-03-26 11:54:36

Szuwar

Drill Instructor

8055175
Skąd: Malbork
Zarejestrowany: 2009-07-12
Posty: 284
Repliki: m14

Re: "Początki końca, rok 2012"

Jak dla mnie nic dodać nic ująć.


-What is the God Damned hold up Mister Sobel?!
-A fence, sir! We're, ah...god...A barbed wire fence, sir!
-Oh that dog just ain't gonna hunt! Now you cut that fence and get this God Damned platoon on th' move!

Offline

 

Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
https://www.worldhotels-in.com